Februar måneds nyhedsbrev er nu tilgængeligt

Læs det på Selvbetjeningen under menupunktet "Marked" - "Seneste nyt".

Kontakt os

Hvad kan vi hjælpe med?

I formularen nedenunder kan du sende os en besked, hvorefter vi vil kontakte dig.

Formularen vil blive vist efter du har valgt emnet for din henvendelse.

Er du forhindret i at møde op til Vindenergi Danmarks generalforsamling d. 24. april 2025, kan du printe denne blanket: fuldmagt GF 2025.pdf og sende ind til os på: info@vindenergi.dk.

Ønsker du at indmelde din vindmølle hos Vindenergi Danmark og indgå aftale om el-salg, bedes du udfylde denne indmeldings-formular og sende til info@vindenergi.dk.
Har du yderligere spørgsmål vedrørende et muligt samarbejde med Vindenergi Danmark, kan du fortsætte din henvendelse herunder, og vi vil kontakte dig.

Har du solgt eller opkøbt en vindmølle, eller er der af anden årsag behov for et skift af det tilknyttede CVR-nummer, bedes du udfylde denne ejerskifte formular og sende til info@vindenergi.dk
Formularen indeholder information, som er nyttig at vide i forbindelse med ejerskifte.

Angiv gerne detaljer om din virksomhed og vindmøllen i formularen herunder.
Fx datoen for skrotning af vindmøllen, vindmøllens GSRN-nr., dit CVR-nr.

Vi rådgiver dagligt om bevægelser i el- og råvaremarkederne i vores markedskommentar, som udsendes på mail. Tilmeld dig – følg denne guide.
Du kan også læse vores månedlige nyhedsbrev, som publiceres sammen med den månedlige afregning. Nyhedsbrevet findes i din afregningsadvisering og på Selvbetjeningen under Seneste nyt .
Har du brug for yderligere rådgivning, er du velkommen til at udfylde formularen herunder, og vi vil kontakte dig.

Vi har lavet en række vejledninger til Selvbetjeningsportalen, du kan finde dem her: https://vindenergi.dk/hjaelp
Har du yderligere spørgsmål, eller kan du ikke finde løsningen på din udfordring i listen af vejledninger, er du velkommen til at udfylde formularen herunder, og vi vil kontakte dig.

Du kan med hjælp fra denne vejledning selv indberette et vindmøllestop på vores Selvbetjening. Har du ikke adgang til Selvbetjeningen, kan du fortætte din henvendelse herunder.
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at udfylde formularen herunder, og vi vil kontakte dig.

{{emailinvalid}}

Åbningstider

Vindenergi Danmark har åbent på telefonen alle hverdage i nedenstående tidsrum.

Er vi ikke at træffe, så er Selvbetjeningen er altid åben. Har du brug for hjælp, kan du finde vejledning til de mest regelmæssige handlinger i menuen ovenfor.

Klik på ”Hjælp” og derefter på den vejledning du har brug for.

Prissikring kan foretages via eHandel på Selvbetjening alle hverdage 14:00 til 15:15.

Har du brug for anden hjælp eller ønsker du at tilmelde dig et kommende arrangement, så brug kontaktformularen til venstre, så kontakter vi dig.

Åbningstider Kontor tlf. eHandel
Man 08:00 - 16:00 14:00 - 15:15
Tirs 09:00 - 16:00 14:00 - 15:15
Ons 08:00 - 16:00 14:00 - 15:15
Tors 08:00 - 16:00 14:00 - 15:15
Fre 08:00 - 16:00 14:00 - 15:15
Lør, søn & helligdage Lukket Lukket


Vindenergi Danmark